+ rumah anda + submit entry anda + banner kongsi
SUBMIT URL

TITLE:
BACKLINK:
DESCRIPTION:
CATEGORY:


Freedback Submission (Bloglist Review)

TITLE: Bloglist Review

BACKLINK: http://hanifidrus.blogspot.com/2011/11/blog-bloglist-luah-fikiran-review.html

DESCRIPTION: alam kepada semua. Hari ini nak menyambung menulis pasal BLOGLIST blogger yang aku minat iaitu Luah Fikiran.
Sebuah blog yang aku selalu jenguk kerana pengisian entrinya padat dan memberi pengertian yang mendalam pada aku.
Blog ini sebenarnya berkisar tentang blog keagamaan tetapi pengolahan dan usaha penulis blogger ini membuat aku menjadi pembaca tegar beliau.
Tapi masalahnya selalu susah nak buat komen yang kadang-kadang Google tak benarkan. Apahal aku pun tak tahu!! Dato saya cadang letakkan shoutbox.
Sekarang ni tengah buat analisis blog bloglist dan saya nak cerita tenta

CATEGORY: Kesihatan


--
Date/Time: 2011-11-18 23:39:10 PST
Sender IP: 124.13.179.116 [Malaysia] | 0iwe5fcwvmlq4v1i
Referrer: http://kakipingblog.blogspot.com/

Loved the Freedback Submission (Bloglist Review)? Then Show the Love & Comments